Stenförkyld på min lediga dag!

Hej hopp! Idag är jag ledig så jag skulle göra en massa kul och bara ha de bra och vila ut. Men de enda de blir nåt me av de är att vila ut för jag är jättefrkyld! Har känt mig småförkyld ett tag, men vem gör inte de nu liksom. Men igår vaknade jag upp och kände mig jätterisig! BLev inte bättre under dagen heller...

Annars igår hade jag supermys me pookie mellan mina jobbpass :D Vi gick runt lite på stan den timme som va kvar efter vi slutat tills om stänger, sen åt vi sallad på nancy´s och tog sen en latte och myste på georges. Så sjukt härligt :)

Fredagen blev supernajs. Lunchen blev aldrig så farlig som dom brukar bli, jag hade sjukt trevligt med Sara och sen hur kul som helst me Mimmi. Vi satt på slivers uteservering (som vanligt haha) sen gick vi över till harrys eftersom Mimmi är en nörd som gillar all dålig musik :P Där såg jag min gamla NO-lärare från engelska skolan mr Lowry (han tyckte de va minst lika lustigt som jag haha) och sen shaka vi loss bland alla lustiga människor till schlagers xD Vi såg för övrigt helt sjukt många lustiga människor (majoriteten engelsktalande) och gick hem rätt tidigt eftersom vi både helt plötsligt blev stentrötta vid halv två och jag skulle upp och jobba dagen efter :P

Nu ska jag dricka te och försöka leta upp någon frukost om jag känner för att äta.. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAHA, men gud vad kul att festa lite med Mr Lowry!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback