Träningskort?

Dags för de nu va! Har ju tänkt fixa de i sisådär nån månad så de vore väl för jäkla fint om jag faktiskt råkade få tummen ur arslet och göra de imorrn...! Men jag är en slö slö person så vi ska ävl inte hålla andan för de xD

Annars i dag:
Jobbade över en timme för jag ändå inte skulle träffa Millan förrän så sent. Tappar så klart kollen på klockan och hon är tidig så blir seeeeen lik förbannat xD Trevlig fika och lite minishopping sedan innan jag åker hem och somnar som en sten i sängen (fråga mig inte varför jag sover så in åt helvetes mycket nu för tiden, de är nåt oförklarligt FEL på mig). Vaknar av att pookie kommer hem (yey!) och gå ruppp och lagar mat. Har sedan handlat som tokar på maxi så nu ska vi väl ha mat så vi klarar oss ett jäkla tag (tusen spänn va faaaaaan xD) Nu ska jag väl kolla lite här skriva lite där och sen ska jag väl bege mig tillbaka mot sängen och sova lite innan de är dags att jobba igen. De va min lediga kväll de, sovs bort som vanligt... SUCK xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback