Caught in between

Tjabbaaa! (tänk de där som när en 5åring säger de, perfekt!)

Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mig själv just nu. Dels vill jag kolla på tv hela natten, sova bort hela dagen imorrn och bara ha semester. Fast egentligen borde jag ju pallra mig upp skapligt och typ klippa mig och sen shoppa (inte för jag egentligen har råd med det, men men..). Sen så vill ju Andreas att jag ska va hemma och va hans hjälp-sidekick när han skriver hemtenta imorrn. Jaaaa ni jag vet inte riktigt...! Men just nu är det i alla fall Criminal Minds, sjukt spännande :D
Idag har jag förresten varit på två olika sjukt trevliga fikastunder med mina fina vänner, fixat biljetter till måndagsklubbens avslutning och sen städat ur mitt skåp på jobbet (egentligen bara till slut fått med mig alla kläder hem) så Linnea kan få det, hon är ju där liiiite mer än jag nu för tiden. Sen hitta jag en jättebra skolväska på dna! :D
Thats all folks, over and out! ;)
(fortfarande damp på att styckeindelningen inte funkar, hey!)

Kommentarer
Postat av: lol

lol

2011-11-14 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback