good girl

wöööööw, jag är så duktig! haha nej men jag har faktiskt tagit tummen ur och plockat ur diskmaskinen, vikit tvätten (som legat sen typ måndag, illa!) och ätit en gammal matlåda.
Så nu är frågan om jag ska fortsätta vara lika duktig och ta en dusch (vill inte för jag har rivit upp fingrarna så de kommer göra så ooooont!) och baka muffins men måste ju säga att jag kanske ska ta och glo på lite tv ändå...? fast de har jag ju hela kvällen på mig att göra :P
Annars så vill jag göra nåt me min darling vecka 33. Vet inte riktigt va jag vill dock... Göteborg, Gotland, anything?? Vill bara komma bort så känns som de egentligen inte spelar så stor roll, vi får väl se vart vi hamnar...! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback