woop woop!

Nu ni, är de mycket på gång!! Det är dansworkshop mån-fre och det ska bli så grymt kul! Dock händer ju som vanligt allt samma vecka så det krockar med diverse, men det löser vi!! Imorrn är det ju grymmaste måndagsklubben så jag tänkte försöka ta mig in där efter 22 någonstans, så wish me luck! Jag kommer behöva det! ;)
På torsdag fyller min älskling år och jag har haft råpanik men kom alldeles nyss på den mest perfekta presenten! Vad kan jag inte skriva här ifall han skulle få för sig att läsa, men jag hoppas han kommer gilla det! :D Den dagen blir det även råparty, så najs! :D
I helgen ska jag jobba lördag kväll då min darling med familj ska komma och äta, så det blir ju spännande..! Sen är det dags för SWEAT!, grolsch maxar! Hur awesome kommer inte det bli! Jag ska helt enkelt bli partyråtta denna veckan igen ;)
Nae, nu ska jag lägga mig på spikmattan, varva ner lite och tagga jobb för nu är det dags för sista "riktiga" veckan innan jag tar semester/ska börja plugga, woho!
Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback